מיכל, אמא של שחר

"שחר מרגיש חופשי להראות למרצה סוגי חוקיות שהוא מנסה לגלות ,חידות מתמטיות שהוא מביא איתו או אפילו פרויקט שהוא מצפה להביא לשיעור.

למשל: שחר השתתף בשנה שעברה בפרויקט של "מתמטיקה בהתכתבות" ושם קיימו עם הילדים יום בחופשת הפסח בו הם עבדו על דפים עם סודוקו תלת מימדי (בקוביה). שחר לקח את זה קצת יותר "רחוק" ובנה דגם גדול של קובייה עם לוחות מחיקים וכו'. הוא ממש התרגש מכך שהמרצה התייחס בעניין ובהתפעלות והרשה לו להביא את הדגם לאותו שיעור.

לכך התכוונתי בואומרי שלילדים סקרנים בעלי מחשבה יצירתית שכזו ,מאוד חשוב שיש את המקום האינטימי והחזק הזה שלהם בתכנית לנוער מוכשר למתמטיקה. זוהי אפשרות תומכת ומעודדת להביע את עצמם ולגרות את היכולת הזו .

תודה מכל הלב,

מיכל - אמא של שחר."